Δƨƨαℓαмʋαℓικʋм. .тнαиκƨ cσʓ ƨʋ∂ι ∂αтαиɢ мɛℓαωαт вℓσɢ ιиι. ∂σи'т ғσяɢɛт вɛ мʏ ғσℓℓσωɛяƨ ʏα

" Aku "




Heii J wanna to say , Selamat Hari Raya Aidil Adha J lama sangat tak story mory dekat blogger ni kan :D hah , hari ni aku nak update pasal “ Bertudung” maaf , sejujurnya aku masih belum bersedia untuk bertudung . Mak ada pesan kalau aku betul betul dah bersedia nak bertudung , teruskan hajat tu dan niat dalam hati bertudung kerana Allah dan menutup aurat sepenuhnya . mungkin dalam jangkaan sekarang aku masih belum bersedia . insyallah suatu hari nanti mungkin perubahan akan datang juga :D

TO my lovely friend : Aku harap korang tak tersalah anggap kenapa korang boleh bertudung tapi aku tak J aku diajar dari kecik melakukan sesuatu perkara yang mendatangkan kebaikan Niat kerana Allah , bukan niat kepada kecantikkan , niat untuk dapatkan boyfreen . Tetapi apabila melakukan pekara yang mendatangkan keburukkan Mak abah suruh ingat kepada azab api neraka . mungkin aka nada timbul rasa takud . paling tidak pun ingat pada mak abah . aku harap korang dorong aku cara yang baik , bukan nya dengan memaki  , membuka aib aku J Harap korang faham :D okeylah babai :D