Δƨƨαℓαмʋαℓικʋм. .тнαиκƨ cσʓ ƨʋ∂ι ∂αтαиɢ мɛℓαωαт вℓσɢ ιиι. ∂σи'т ғσяɢɛт вɛ мʏ ғσℓℓσωɛяƨ ʏα

"Maaf "

Aku buat karangan ni has untuk korang yang pernah kenal aku  , aku takde lha nak minta maaf sampai nagis nagis letk dkat youtube . just nak cakap aku nak minta maaf atas kesalahan aku yang pernah aku buat terkutuk , terjeling , tersepak , terpukul , terterajang and segala ter lha. Aku mungkin tak sedar apa yang aku buat . Thanks to Ben sebab banyak tegur pasal solat . To sesiapalh . thanks sebab banyak mengajar erti kesabaran . Mungkin aku marah bersebab , and bila marah tak boleh kawal emosi , and bila tak boleh kawal emosi tuu lha yang jadi . so kalau ade pape yang korang tak puas hati dekat aku , aku harap kau settlekan cara baik . To sesiapa yang ade simpan rahsia aku , hope korang boleh simpan rahsia aku , and korang tak bukak aib aku . soo , aku minta maaf kalau ade buat korang sakit hati ke ape . Sebab aku minta maaf , yelah nak bukak buku baruu kan :)
TO : FIQ , ALYA , FIE AND INTAN
Terima kasih sebab ada time aku susah and senang , aku harap persahabatan kita akan kekal bersama :')
TO DEAR ICI
Korang memang pailang :') but korang adalah terbaik , walaupun orang ade buat salah korang tetap terima dengan hati yang terbuka :)
Sekian daripada saya 
SITI NURAMIRAH A.K.A KECIK